Yoghurt är min last...

Väldigt god yoghurt. Tyckte att det lät lite skumt med lakrits i yoghurt och var tvungen att prova :) Smakade hur gott som helst. Jag brukar nästan uteslutande köpa den i bakgrunden, Arlas Milda Yoghurt (tror det är grekisk yoghurt) men helst den ekologiska. Den ekologiska smakar så mkt bättre men det är inte alla ställen som har den. Men ibland för att variera mig köper jag någon Yoggi variant, oftast samoa(tropiska frukter) coh denna gång blev det jordgubb/lakrits/vanilj.
Arlas grekiska yoghurtar är så goda, har du inte smakat dem så köp nästa gång. Den absolut godaste vaniljyoghurten av alla vaniljyoghurtar. Min eg favorit, honungsmelon, har utgått vilket jag är lite besviken över med den naturella är så god att det inte behövs några smaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback