30min kvar

Bara 30min kvar av denna arbetsdag. Dagen har gått relatvit fort men nu är jag trött i huvudet och vill hem. Hem till min darling och kramas.
Ska åka förbi Bergvik och handla med något gott, sugen på ost och kex.
Kanske ska hem till L & M & lilla L ikväll och titta på Melodifestivalen, e väl det jag orkar med :)
Ska ju upp tidigt imorgon och jobba då med och D ännu tidigare. Han ska till Sthlm och jobba imorgon, visserligen jobba på framtid så det är ju ett roligt jobb, men han åker kl.6 hemifrån, d e tidigt.

Nedräkning...20min kvar ;)

Idag ringde en kund och ville ha numret till Optimal Telecom, hur tänker man då?
Haft en gubbe oxå som ringde för att han inte kommer fram på ett nummer, det har varit upptagen sn stund. Vad ska jag göra åt det, kasta mig i min privata helikopter, flyga dit och be dem prata klart för det är någon annan som vill ringa er...detta samtal är inte ovanligt faktiskt


3min kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback