Begravning idag...

...så idag är jag inte som jag ska.
Har inte varit migsjälv på hela veckan, stressad, orolig, okoncentrerad, ont i magen och allmänt lättretlig. Kom på igår vad det berodde på. Är nervös inför idag. Egentligen inget att vara nervös för men det är otroligt jobbigt. Har försökt i flera veckor att skriva ett tal men det går inte. Satte mig nu på morgon, vaknade innan tuppen tror jag. Fick ner några tankar men jag får säga det som kommer fram när vi väl är i Kila.
Det är underbart väder och det känns lite lättare.
Vi ska ha en liten samling i församlingshemmet och sedan gå till graven och sänka ner urnan och ha en minnesstund och sedan fika. Davids mamma ska hålla i minnesstunden, det känns väldigt bra.
Efteråt åker vi hela familjen och Davids föräldrar till oss för att äta middag.

Lyssnar på
Bandit för att peppa mig när jag går runt och grejjar och förbereder mig.

Kommentarer
Postat av: theplace - Jennifer,

Beklagar sorgen. Ha en bra fredag iallafall, J.

Postat av: Linda

Beklagar sorgen.

2008-03-07 @ 09:12:16
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Jess

Tack för era tankar.

2008-03-15 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback