Fredagen

Efter jobbet igår så träffade jag min goa vän A. Vi har inte setts på så länge så det var jätteroligt att få träffa henne. Vi skulle handla present till en annan kompis som fyller 30år idag! Ska dit på fest ikväll :)
Det gick väldigt fort eftersom vi visste vad hon änskade sig. Så jag hann in på Change och köpte en bh.
Köpte en för några veckor sedan som avlastar väldigt bra men det gör att boobisarna ser ut som på en tant. När jag köpte den gick jag på komfort och hur bra den var för rygg och axlar men ibland vill man få en fin figur oxå. Kommer ju inte ha dessa jätteboobisar så länge så det e ju kul att utnyttja det :) Köpte en balconette-bh med smalare band så att jag kan ha linnen framöver oxå. Bh:arna ser enorma ut när man inte har dem på sig, vill inte veta hur det blir med mjölk i oxå.

Sen fikade vi med ytterligare en vän och hennes lille son, 13månader, på T. E mysigt där, men jag tycker att det inte känns som samma sak som när de öppnade. Har tappat lite "magi" men det kanske blir så att jag vant mig, trots att jag bara varit där 2ggr tidigare.
Lillkillen var så duktig, kan inte va kul att sitta still när mamma ska fika med vänninorna :) Han underhöll sig med bussarna som körde utanför och hade jätteroligt i det stora fönstret som vette mot Järnvägsgatan.

Vi hann med en liten sväng och tittade på kläder oxå. E inte så roligt att titta på kläder när jag e så stor så jag tittar på bebiskläder istället. Blir kläder till mig i höst i stället, så nu spränger jag sönder kläderna jag har istället :)

När jag kom hem hade D lagat mat. Fick skagentoast til förrätt och fläskfilé med pommes och bernaissås. Det var en trevlig överraskning, och gott!
Sen var jag helt död. Hade ont i ryggen och magen spände som tusan. Så jag höll mig inte ens vaken till 21. D den stackarn fick en ensam fredagkväll, men han har ju sin älskade dator så det gick ingen nöd på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback