kalas-dax

Jag får gå hem nu, det ska bli skönt. Nu ska det ätas kakor :)
Få se lite solljus idag oxå :)
Ska hämta brorsan på vägen så ska vi åka på fika hos systeryster.

Dagen på jobbet har gått ofantligt sakta...det är ett väldigt segt arbete när det inte ringer på. Hade precis ett samtal på nästan 30min och det var inte vad jag behövde idag, mina siffror blir inte bra idag. Det enda som är positivt e att man hinner surfa en del :)

Igår bokade jag in mig på gravidyoga tillsammans med A. Det ska bli kul! Börjar 27/4. Då ska vi bli smidiga och lära oss andas rätt. Vi ska gå på Yogaskolan i Karlstad. Jag har aldrig provat yoga förut så det ska bli intressant, kommer nog känna mig som en elefant första gången, och kanske resterande oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback