Knoppar

Vi bytte ju garderobsknoppar i sovrummet å bebisrummet i helgen och det blev så bra så jag åkte förbi IKEA igår på vägen till jobbet och köpte knoppar till köket och köpte även nya till bebsirummet.
D började ändra i natt och det blev verkligen förändrat i köket. Roligt att så små medel kan göra sån skillnad, och billigt. Knopparna kostade bara 10kr för 2st, det e helt ok.
Till bebisrummet köpte jag gula halvmånar och röda stjärnor, men det finns bara en dörr så få se vilken det blir. Funderade på att sätta upp de resternade på en list och använda dem som krokar.

Fick även an annan idé när jag sprang förbi barnavd, att sätta upp de små 5kr-gosedjuren de har på väggen bakom skötplatsen i tvättstugan. D gillade inte idén att vi ska spika genom dem men det finns kanske något annat sätt. Har ju olika funderingar på att måla något eller så men detta blir ju kul att titta på + att det är lätt + billigt ;)
Ja, vi får se. Det är ju ganska lång tid kvar så jag hinner nog ändra mig många gånger tills dess ;)

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Köp kardborreband med klister på baksidan, klistar upp den på väggen, sy på små bitar av andra delen av kardborrebandet på baksidan på gosedjuren, så kan du sätta upp dem, utan att spika i väggen :O) Man kan även flytta runt dem, plocka ner dem osv, kan va kul när bebben börjar stå upp och kan plocka själv :O)

2008-03-29 @ 11:02:57
Postat av: Jess

Vilken bra idé, du e inte dum du kära svägerska :)

2008-03-29 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback