Könsfördelning :)

Vi har haft stopp i avloppet i köket...igen...det var inte längesen vi fick hjälp av en kompis att slå rent i röret.
Men nu så har det varit stopp i någon vecka så vi har fått springa med vattenhinkar, tog ur proppen så att allt vatten rinner direkt ner i en hink och inte ner i avloppet. Inte så kul :( Det e rätt tungt speciellt när jag har så ont i ryggen, foglossning, tackar så mkt.
Men idag så fick vi äntligen låna ett avloppsrens från en vän på Grums Kommun, det var snällt. Så D åkte iväg tidigt och hämtade den och fixade avloppen i köket och badrummet, så skönt att slippa kånka på tunga hinkar mer :)

Jag hann laga mat medans han grejjade, gjorde flygande Jakob och kycklingpaj. Så vi har varit väldiga steriotyper för könsfördelning idag, hihi
Men jag tycker om att laga mat och kan inget om det där som D fixade med. Skönt att ha en riktig karl :)

vi har även pratat med Ds brorsa och familj som är i Sydostasienoch reser runt. Saknar dem så mkt, bra att det finns Skype så att man hör av dem ibland. Lilltösen var så go, hon var lite fundersam över vad vi gjorde i datorn och hur stor min mage men hennes kusin i är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback