Min nässpray är slut, buhu

Var så underbart väder idag så jag studsade upp :)
trots att jag eg var väldigt trött, hade ett snarkande monster bredvid mig inatt ;)

Började dagen med att baka. Tycker om att baka, även om det denna gång inte var till ett roligt itllfälle.
Kakorna ska vara till begravningsfikat på fredag när min älskade farfar ska begravas i Kila kyrka.
Det kommer bli jobbigt, jag ser inte fram emot denna dag. Har försökt skriva ett tal med börjar bara gråta varje gång så det verkar som det får bli ett tyst samtal vid graven.
Min farfar var något alldeles extra, hade velat haft honom kvar för alltid. Världen var en bättre plats när han levde.

Bakade iaf kärleksmums och kokostoppar, så det var inte så avancerat.
satte på en maskin tvätt och gav mig ut på en rask promenad till Lång Udde i solskenet. Var riktgit varmt och skönt i skolen + att man får så mkt energi av solstrålarna. Börjar må bättre oxå kände jag för det var inte jobbigt att gå, trots att vägen är kuperad. Annars har jag stått och flåsat med huvudvärk bara jag ska över en trottoarkant ;)
Hann städa köket oxå.
Blev en produktiv morgon :)

Varit desto slöare på jobbet. Min nässpray e slut, och ni som känner mig vet hur illa det e..hihi
Försökt så många gånger att sluta men så blir jag förkyld och sen e det kört igen...får åka hemifrån tidigare imorgon och åka till Apoteket för att handla min kära mentholnässpray...har haft dåligt inflytande på D oxå för han brukar sno min nässpray ur min väska...

Mindre än en halvtimme kvar.
Jag tycker om att jobba kväll, inte så mkt för att gå upp morgonen så jag vill ta det i min egen takt. Få se hur det blir med det när pyret kommer till världen.
Pyret verkar må bra. Magen växer och han/hon sprattlar ganska mkt, det känns bra.
Har däremot fått lite problem med vätskebrist, får kramper i vaden på natten. Började förra helgen och har fått det 2ggr till denna vecka. Väldigt jobbigt att vakna av kramp och jag dricker mkt, men jag vet att jag hört det tidigare att det är ett gravidsymptom. Fick kramp några gånger för många år sen och då fick jag höra att jag var gravid ;)

Ikväll ska jag visualisera en hel natts sömn ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback