Sjuk igen-jag blir knäpp!

Var på VC imorse och lämnade prover inför 25v-kontrollen på MVC.
Har känt att det varit något lurt med halsen sen i söndags och det blev bara värre när jag satt och väntade utanför labb. Fick ringa till sköterskemottagningen, lite lustigt när man redan e på VC men det gick inte att lösa på annat sätt. Fick en tid för att komma tillbaka kl.11.45 för att ta nya prover.
Jag var klar 9.15 på labb och sedan var det bara att vänta. Ingen idé att åka hem tyckte jag så jag handlade lite inför helgen och sedan gick jag till Biblioteket. Hade ganska tråkigt.
Gick tillbaka vid 11 tiden och fick komma in strax innan 11.30, aldrig varit med om att man fått komma in innan sin utsatta tid!!! Fick ta fler prover, visade ingen halsfluss men däremot at jag har något virus i kroppen.
Var helt slut när jag kom hem vid 12.30 och somnade strax efter det för att vakna vid. 16.30. Behövde jag verkligen. Men jag kan inte säga att jag känner mig pigg...

D kom precis hem, skönt att kunna bli ompysslad och få lite sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback