Snö...va f**n!!!

Gick upp tidigt idag för jag skulle åka till syrran å äta frukost och sen till optikerna innan jobbet.
Trodde jag var kvar i en mardröm när jag tittade ut genom fönstret och såga lla snö. Går ju knappt att se ut genom fönstret. Vilket skitväder, jag haatar att köra i sån´t väglad. Får testa och se hur det går, e skeptisk om de inte plogat, e långt att köra.

Annars e det bra, lite ont i halsen. E ju täppt och torr i nosen hela tiden så då blir det att jag andas mer genom munnen och torkar ut halsen och blir lite kraxig på rösten. Magen mår bra och jag är mkt piggare. Känns bättre hela tiden. Vilken tur att jag fick tipset att byta järntabletter. Apoteket e skit! Visste jag att det var kosttillskott och inte medicin som jag trodde hade jag aldrig köpt från Apoteket, men dum som man är tror man ju på barnmorskorna.
Jag bytte mot riktiga tillskott, ekologiska som ej är syntetiska utan gjord på riktiga växter, som de andra tillskott jag äter och efter 1,5 vecka mådde jag bra och så nu har jag mått bra i 2veckor, känns underbart!!!

Kommentarer
Postat av: kalaspinglan

Vad skönt för dig att du mår bättre!
Här har det också börjat att snöa...trist.
Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback