Tidigt som attan...

Kunde inte somna om efter att D gått upp. Fattar inte, borde va hur trött som helst.
Somnade inte förrän efter 24 och har vaknat flera gånger i natt för att jag har ont i halsen + blivit väckt några gånger av en snarkande sambo...ändå e jag pigg kl.5!

Ska eg upp 6.45, ska till VC och lämna prover inför 25v-kontrollen nästa vecka. Ska bli intressant att se hur det gått med järnvärdet. Börjar jobba kl.9, tills dess har jag säkert hunnit bli trött ;)

Kallt är det oxå, vi orkade inte elda igårkväll och det straffar sig rejält på morgonen när det är -grader ute. Svinkallt i sovrummet, kanske därför jag inte kunde sova. Satte på elementet som vi har i sovrummet men det hjälpte inte så jag gick upp i istället och eldade i kaminen, snart kommer en behaglig värme att sprida sig i huset, och då ska jag åka...snopet va! Men då e det inte riktigt kallt när vi kommer hem ikväll.

image157

Det här med min hals e ett litet mysterium. Hade lite ont i söndagskväll och i måndags em kände jag mig riktigt hängig, febrig och ont mest överallt så jag åkte hem från jobbet. Igår kände jag mig helt ok, lite ont i halsen ibland och blev lite hes mot slutet av arbetsdagen men inte mkt värre än så. Inatt har jag haft ont och nu på morgonen känns det rätt ok, lite öm i halsen bara. Skumt, kan jag inte få vara frisk eller sjuk, orkar inte att va mittemellan. Vill helst va frisk för det börjar bli tomt i lönebeskedet efter alla sjukdagar jag dragit på mig.

Nu ska jag bädda om, D orkade inte duscha efter jobbet igår och stank olja så det vill jag inte gå och lägga mig i ikväll ;) min lilla lortgris, han e allt bra charmig han...puss på dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback