Tuffa jeans


image145

Igår var jag på så dåligt humör efter jobbet, var en riktigt hemskt dag, värst hittils. Men så är jag ju lite känsligare emellanåt oxå.
Iaf...det bästa botemedel mot dåligt humör, är för mig, att shoppa :) I love shopping!!!
Är inte så sugen på att handla till migsjälv, e mkt roligare att köpa barnkläder. Lite klurigt bara för jag tror ju att det ska bli en kille så jag tittar mest på kläder som inte är rosa för att det ska funka och då blir det att kläderna är mer killiga men det ska nog gå till en tjej oxå. Spelar ingen roll vilket kön det blir, vill ju iaf ha en liten tuff bebis :) inte så puttinuttigt, inte min grej det.
Verkar iaf som det är en liten kopia av David jag har i magen, för bebisen vill bli klappad annars sparkar den. Om jag klappar på magen så vaknar pyret och när jag slutar klappa får jag sparkar tills jag klappar igen. Speciellt på natten eller tidigt när D går jobbet så klappar han magen hejdå och då får jag ligga med sparkar i en halvtimme om jag inte konstant klappar. Precis som D, vill ha uppmärksamhet och kärlek ;)
Men det är mysigt, så jag klagar inte. På dagtid så rör sig pyret bara, känner bara lite kittel i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback