Bilder från mobilen

"It started with a kiss..."


1) Tapeten jag vill ha i köket.   2) "Skalle-Per" i bärsjalen.
 

En av de första bilderna på Neo efter förlossningen , kl.07.56 den 14 juli (9h gammal).


Nästan 1,5 dygn gammal.


1) Älskar denna bild.  2) En liten "nisse" eller älva eller kanske en norrman... Luva och skor från farmor. 1 månad + 3 dgr.


1) Matchar från topp till tå. 1,5 månad.  2) Sötaste leendet jag vet! 2,5 månad.


1) Provisoriskt skötbord. Kizz-body och Lundmyr byxor. 2) Mormor och Neo i Färjestad-body! Båda bilderna från förra helgen, 2 3/4 månad.


Neo imorse, glad som tusan. När D gick somnade han utmattad mitt i maten :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

enligt min mening ser han ut som en liten Nisse. Jag har då inte sett en norrman ens vara i närheten att vara så söt. och jag har sett många norrmän :D

2008-10-10 @ 12:34:29
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder.. Du hade Nikon D60 har jag för mej jag läste nånstans? Den har mamma, den använder jag flitigt:) Tack för kommentaren om Ninja förresten. Jag håller på å läser i din blogg, jag tror banne mej du gjort "allt" jag velat göra. Dykning å sminkning. Suck, jag är avis :P

Postat av: Jess

Ja, den är bra. D ville ha en bra digitalsystemkamera för att kunna foto Neo så det blev det. Nöjda är vi! Jag kan utbilda dig inom dykning och sminkning :) kram

2008-10-11 @ 10:52:17
Postat av: Sandra

jisses, vad roligt det skulle vara:)

Har läst att inte du heller gått ner så bra i vikt efter gravisiteten. Här har du en till:/ Känner igen mej i det du skriver, har också blivit tokig i sötsaker. Har börjat på spinning nu iaf:) Det vore roligt att ses tycker jag... kram

2008-10-12 @ 21:49:47
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback