BVC igen

Så var det äntligen dax för BVC-besöket.
Jag har verkligen sett fram emot det. Vi brukad eju gå varannan vecka men nu när Neo är "stor" så behövs det bara var
4:e men jag är så nyfiken så jag tycker att det är för sällan.
Neo väger nu 7330g och är 64cm lång, det är en stor pojk vi har.

En sak jag inte hade sett fram emot var att Neo skulle få sin 1:a spruta, hade väl inte varit så orolig för jag är inte sprut-rädd + att jag tror att man överför känslor till barnen. Men det är klart att jag var lite nervös. Det gick iaf bra, han grät lite precis när han fick sticket men sen var det inga problem. Han var så duktig!!!

Neo är förkyld igen. Inte kul! Han sover så dåligt då och vill ha mat ofta på natten eftersom han är tät och då får han i sig så lite och blir helt slut efter några sug och somnar, så då e han hungrig efter 1-2h igen. Så tyvärr blir det inget bad idag heller :(

Syrran är på besök och ligger på soffan med Neo, ser så gosiga ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback