Celiaki

Jag har ju som ni vet, Celiaki=glutenintolerans.
När vi teckande försäkring för Neo på Trygg-Hansa så sa killen att jag, som redan är försäkrad, kan söka om pengar för funktionsnedsättning, hade jag ingen aning om. Så nu har jag fått papper för det som läkaren som undersökte mig ska skriva på så nu försöker jag jaga doktorer i Sthlm. Inte helt lätt.
Ska skicka in skriftligt att jag vill ha intyg från där jag gjorde proverna och ska försöka ringa läkaren som undersökte mig på VC i Handen på hans telefontid. Blev uppringd av en sköterska men eftersom jag inte är listad där längre så kunde hon inget göra. Men vad gör man inte för lite extra pengar. Det kostar ju en hel del att köpa glutenfritt-inte klokt faktiskt hur dyrt det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback