Dålig karma

Jag vet inte vad jag gjort fel eller vilka gudar jag retat upp men oturen jag/vi haft är otrolig.

De senaste veckorna har vi fått byta däck på bilen för att stötdämparna varit så dåliga så däcken har slitits snett och gått hål på, även extra däcket var kasst. Stötdämparna fick vi oxå byta. Sen gick kylskåpet sönder, köpte nytt som vi fortfarande inte fått en fungerande lampa i efter 2 besök av elektriker. Tv-kanalerna fungerade inte, bara 4:an i bland och extremt dålig bild på 5:an och Discovery, vi fick skaffa Canal Digital. I helgen gick varmvattenberedaren sönder och läckte vatten så vi fick stänga av allt vatten tills vi fått den urkopplad, nu har vi iaf vatten även om det är iskallt. Jag har även lyckats förlägga, tappa eller blivit bestulen på min "plånbok" en korthållare med kontokort, körkort, ica-kort och div bonuskort. Letat som en galning men kan inte hitta så jag har spärrat allt.

I´m not a happy sailor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback