Födelsedag!!!

Jihooo!!
Idag fyller jag år! Blir hela 28år.

Jag älskar att fylla år, tycker om att få öppna paket,
tycker om spänningen i vad som kommer finnas i paketen...

Mamma och pappa började i lördags med att fira mig.
Vi var ditbjudna på middag.
Då fick jag:
 ett kit med penslar från E.Funkhouser N.Y - De e superbra!
duschgel och body soufflé - lucktar underbart av citrusfrukter.
Idag fick jag även ett blommogram av dem.
Jättefina blommor i orange, röd och champange

D firade mig imorse, han tog en liten sovmorgon så det blev inte så tidigt, bara 7 :)
Han sa att han sjöng men jag tyckte mest att han ylade så jag hoppas på mer sång senare ;)
Jag fick iaf "ket":
en mobil, Sony Ericsson Walkman
302, fin i svart, borstad stål - Jag är väldigt nöjd!
Sex and the city-filmen. - I love! Har serien.
Röda och orange rosor.

Jag har burit in ved och ska städa lite, precis sånt man ska göra på sin födelsedag, eller...
D kommer hem frammåt 16.30, då kommer även syrran och Andreas så ska vi äta tillsammans.
Sen kommer "prästparet" och svärföräldrarna på fika.
Ska snart börja med tårtan.

Fortsättning...

Skulle gjort en fladdermus-tårta men det blev inte så mkt kvar av tårtan när jag skar ut fladdermusen
så jag fick göra en ny.
Men det blev en vanlig rund, klassisk vaniljsockerkaka med hallongrädde mellan
och grädde runt med gul/orange strössel och chokladkräm ovanpå och silverkulor med några
apelsin och lakrits "gelehallon". Blev väldigt god.

Presenter fick jag oxå, *stort smile*.
Av syrran:
diamantnageltfil
2 svarta glas
från MINE-serien, som jag sparar på
Av svärföräldrarna:
Liza Marklunds nya bok
Av "prästgårn´":
ett jättefint höstarrangemang med ljung mm

Nu har vi tänt en massa ljus i tv-rummet och ska mysa på soffan.
Hoppas lillen somnar snart, han klipper med ögonen och är väldigt trött men det betyder inte alltid att han vill sova...
men det vore skönt att få lite egen tid med D.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis Jessica. hoppas du får en toppenkväll och att dagen varit lika bra :)

kanske tur att jag inte är hemma, jag hade väl säkert bakat bullar till dig som du inte tål ändå :)

Kram

2008-10-30 @ 19:01:15
Postat av: Jessica

Lisa: Haha...ja det e du bra på! Men det hade varit kul om du varit hemma ändå. kram på dig

2008-10-30 @ 20:20:04
Postat av: Sandra

Grattis på födelsedagen! Låter som du haft en fin dag. Hälsa dina pojkar:) Kram Sandra å Ninja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback