Kyrkis-det är kul det

Jag är inte trött, borde va det. Tror jag vant mig vid att vakna ofta på nätterna. Inatt så åt Neo ungeför var 45:e minut, hela natten!!! Han vaknade och var lite ledsen så jag gav honom bröstet, när vi till slut gick upp vid halv 8 så började jag fatta att han ant. haft svårt att andas under natten och att det varit därför han vaknat, men det förstod jag inte inatt när jag var i en annan värld (John Blunds värld) utan gjorde som vi brukar när han vaknar. Han fick  lite bröstmjölk i näsan och sedan somnade han en stund till. Hoppas att det går bättre inatt, har höjt madrassen och ska vara mer beredd på att ge mjölk i nosen.

Lite innan 10 var det dax att åka på kyrkis. Det är kul., tycker vi båda. Neo gillar att sjunga och ligga och titta på de andra, jag att prata med de andra mammorna och fika :)
Idag målade vi rygg-massage-klossar, men jag glömde min :( kanske kommer ihåg nästa v. Så kul att pyssla lite, och att se hur kul de lite större barnen tycker det är.

Efter kyrkis stannade vi hos Marie, de kom inte tïll kyrkis idag för Noah var så trött. Det blev mera fika och prat :) Som jag älskar!

Neo har sovit störrde delen av dagen så jag har hunnit att städa lite och gjort mat utan stress!!! Det itne ofta det, även om Neo är väldigt snäll och inte skriker så mkt så vill han ha mkt uppmärksamhet-och det får han...

Oj, nu vaknade han och vill ha lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback