Mer varsel

David ringde förut och de varslar ytterligare 200st, är nu uppe i 500-600, det är väldigt mkt med tanke på hur få som bor här i trakterna. Många som blir drabbade, inte bara de på Volvo. D håller på och ser sig om efter jobb i Norge, eller så får jag gå tillbaka till Telia tidigare än tänkt.

På tal om Telia, nu har de ställt till det för mig. Inte Telia som så men lönekontoret. Fick mer lön i somras än jag räknat med + att det såg lurigt ut med min semester. Så jag ringde dem både i juli och augusti men de försäkrade om att allt var rätt, pratade även med chefen som såg att det såg rätt ut i schemat. När jag nu inte fått telefonersättningen på 2 månader så ringde jag och då säger de att jag har en skuld. Helt sjukt. Jag har ju ringt och kollat men de säger att det är rätt, sen talar de inte om för mig att något är fel utan låter mig höra av mig. Väldigt dåligt, men handläggaren skulle kolla upp detta och ringa tillbaka, inte gjort det än men kanske imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback