Nya nappar

Det är dax för Neo att byta nappar, de ska ju bara användas i 1-2månader. Så jag tänkte att jag kunde testa de jag har hemma. Har fått Lundmyr-nappar av syrran som eg är från 4månader. Kokade napparna och gav den ena till honom. han spottade ut den hela tiden, jag tänkte att det kanske berodde på att han var ovan-de är lite annorlunda i formen och förra gånen vi gav honom en annan sort tog det ett tag tills han vande sig. Men han ville inte ha trots massa försök så tillslut så provade jag nappen. Den hade en vass kant. Så sjukt att gjuta ihop nappen mitt på så att det lbir en kant. Provade den andra ut förpackningen och det var samma sak. Blev väldigt besviken för de är jättefin och inte så billiga. Mailade Lundmyr när vi kom hem så får jag se vad de säger.

"Pytteliten"-nappen från Lyndmyr of Sweden.


Tur att vi hade en prov-napp från MAM oxå så att han har en napp iaf. Han gillar inte dessa så mkt för de är raka, ska visst vara som en bröstvårta men de bara ramlar ur munnen på honom, Han gillar mer nappar som är som klassiska nappar, de stannar kvar i munnen på honom även om han inte tuttar frenetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback