Stockholm

Idag så skrev mamma och pappa på kontrakt för en lgh i Sthlm. Nu är det klart att de ska flytta, fast inte förrän i februari. Så det är till att passa på att träffa dem så mkt som möjligt nu.
Jag är jätteglad att de hittat en lgh som de tycker om till ett ok pris (för att va Sthlm) men det kommer kännas konstigt att inte åka till Hultsberg när vi åker till K-d och att inte träffa dem så ofta. Men vi hade ju så med min mormor så vi ska väl klara detta oxå. Ska åka till dem på fredag och fundera på hur vi kan styla huset inför visningarna.

Vi ska till Sthlm i slutet av månaden på
Beauty-mässan. Cecilia Lidén, min sminklärare, ville ha hjälp med sminkning till modevisning, promota skolan och migsjälv mm. vid montern. Jag tänkte vara med en dag, blir lite mkt utan Neo annars. David och Neo följer med så vi får helgen tillsammans och kan göra lite annat. David är sådär sugen :) Ska kolla hur vi kan bo bara, vet inte vad pappa har för planer än.


Mamma och pappa med Neo på sjukhuset 14/7 (Neo ca:14h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback