Träningsvärk

I måndags så var jag och Marie på vattenjympa i Grums badhus. Det var jättekul. Jobbigt som tusan för jag hade inte tekniken inne, tanterna var rejält mkt duktigare än mig iaf. Kändes verkligen att vi hade tränat när jag gick upp ur vattnet.
Igår så var det jympa på skolan, så dit gick vi oxå. Var en annan som hade träningen för ordinarie var sjuk. Var inte så jobbigt som vanligt, mer kul för hon hade roliga övningar och kul musik, inte det vanliga direkt. Var kul för en gång men inget jag vill ha varje vecka.  Jag hade så ont i axlarna från vattenjympan men efter halva passet avr musklerna ganska uppvärmde och då gick det lättare. Var supertrött och hade ingen lust att gå dit men väl där var det kul men jag var lika trött när jag kom hem och somnade tidigt.

Idag har jag träningsvärk i axlar och rygg, det känns bra. Men vågen står på samma vikt. Jag försöker göra 3-5pass/v men vågen står på samma, inte ett hekto skillnad på 4v. Äter iofs en del sötsaker, så det är ju bra at vågen inte går upp iaf...

Fick tillsägelse (positivt alltså) idag av de som kan bättre än mig att jag måste äta lagad mat 2ggr/dag och mellanmål å så. Inte alltid jag hinner med lunch, men ska bättra mig så kanske jag ser skillnad på vågen. Känner mig iaf bättre av träningen så något måste den ju göra.

På torsdag blir det jympa, low impact, igen om jag inte kan spinna på fredag (beror på D´s jobb) och på söndag blir det yoga. Skön vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan (Storasyrran) L

Prova mitt sätt att äta! Behöver jag säga mer, du gillade ju efterrätten! Och garanterat glutenfritt! Och inte behövar man få träningsvärk heller:O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback