Tv-kanaler

Igår så beställde David Canal Digital och installatören skulle komma imorgon men han ringde imorse och sa att han kunde komma idag. Det tackade vi för. Så nu sitter jag här med sjukt mkt kanaler och vet inte vad jag ska titta på...farligt det där. Hockey blir det ikväll iaf!!! Ska nog byta om på lillen så han har sin Färjestad-dräkt på sig.

Imorgon kommer en reparatör från Electrolux för att fixa kylen vi köpte. Lampan fungerade inte, vi har bytt den 2ggr men det funkar inte iaf så något fel är det.

David åkte til jobbet för en stund sen. Jag har burit in an massa vad så nu myser jag framför brasan och Tv:n med datorn i knät och Neo sovandes bredvid. Låter gôtt va :)

Neo e så go, han pratar (läs jollrar) och skrattar hela tiden. Jag vill bara äta upp honom. Men igårkväll vart det lite jobbigt. Vi gick på promenad med Marieoch Noah och sedan stannade vi hos dem och åt äppelpaj m vaniljsås...mums. Neo sov en liten stund och sen var han piggelin. Pratade och skrattade men frammåt 21 blevhan trött och jag bestämde att gå hem med honom, hade eg tänkt stanna och titta på Grey´s Anatomy eftersom vi hade så dålig bild (det var innan Canal Digital) men ville inte att han skulle somna och sedan dra upp honom.När vi ko mhem var han inte alls trött, men dte var jag. Vi tittade på Grey´s och sedn ivlle jag sova men Neo bara pratade och skrattade, vi la oss i sängen och jag försökte vyssja och sjunga men inget hjälpte. Frammåt 23.30 somnade han. Sen vaknade han bara en gång på natten för att äta. Vilken lyx!!! Vaknade vid 8 och fick mat igen men vi ville sova lite till så vi föröskte få honom att somna igen, var lite svårt men gick tillslut och vid 10 ringde parabol-killen. Så mkt var det längesen jag fick sova. Sen har Neo hållt låda hela dagen, nu sover han iaf. Sov iofs en sväng när parabol-killen var här, det var skönt.

Så här go är Neo när han får leka med sin pappa :)


Ett tappert försök att få honom att upptäcka sina leksaker, men änsålänge är det ansikten han vill leka med. Om han får tag på sakerna kan det hända att han försöker tugga på dem men mkt mer än så gör han inte nu. Mobilen över skötbordet är jättekul däremot.


Jag får ju sen någon v tillbaka på mig förlovningsringen men den sitter ganska tajt och ibland tar jag av den på natten. Idag gjorde det lite ont så jag tog av den och tittade på fingret, såg inte så fint ut. Skinnet mellan ringfingret och långfringret har nötts bort och det är en massa sprickor och hunden är vit, tror jag ska ha ringen runt halsen ett tag till...synd!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken liten goding!!

2008-10-10 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback