Dagarna flyter på...

Nu var det ett tag sen men jag har haft fullt upp och heller inte haft lust att blogga.

Neo har så ont av att tänderna börjar komma, oftast kliar det bara men igår och inatt så hade han så ont. Han skrek och grät så jag blev helt galen, det gör så ont i mig när han har ont. Han har varit täppt i några nätter oxå så jag har inte fått sova mer ön max 1h åt gången, det sliter på en vill jag lova. Igår kväll så skrek han visserligen men när han väl somnade så vaknade han bara 2ggr så när jag vaknade närmare 8.30 av att han låg och pratade så var jag ganska utvilda, kors i taket. Det är faktiskt helt underbart att vakna av att han ligger och pratar!

Runt 10 kom Annica och Therese med deras småttingar, var så mysigt att få sällskap till frukosten. På lördag kommer de igen men med grabbarna istället för en liten Halloween-fest, det ska bli kul. Jag jobbar på att få sminka D till något kul, få se om jag lyckas.

Efter fm-fikat så gick jag och Neo på en promenad och på väg hem stannade vi hos Marie och lille Noah, var jätte lägnesen vi var där nu. När D kom hem fårn jobbet åkte vi till K- en kortis. D skulle handla något så då passade jag på att åka till Ikea för att köpa ett bit-gosedjur till Neo. Syrran och mamma mötte upp och följde med på Ikea. Blev även 2 gröna kuddar till vardagsrummet, 2 ugns-glasskålar och en glasburk som jag ska ha torkad timjan i. Visade även vad jag har tittat ut att jag vill handla, en ny soffa, nytt kök :) och nya badrumsmöbler...blir till att vinna pengar tror jag :)


Lekstund med pappa, igårkväll.

-Vaddå, dregglar jag?!

Nya nappar, från
Namnnappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback