Vacker som en dag

Cecilia Vennersten sjöng:
"Det vackraste för mig är att se dig när du sover". Jag inte annat än säga samma sak...



Neo har fått en ny kompis, kanin-gosefilten från Sandra e go att ha nära ansiktet när han ska sova. Han vill gärna ha något nära, brukar böka in ansiktet i det närmaste till hands när han sover.

(Fick visst ändra mig, e vaken läsare som påminde mig :) Trodde det var Lisa Nilsson men så klart det är Cecilia Vennersten, det visste jag ju eg. Så¨tokigt det kan bli...)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det inte Cecilia Vennersten som sjunger den låten? :P Jättesöt liten kille du har! :)

Postat av: Jess

Så kanske det är, sorry.

Ja, han e helt underbar!!!

2008-10-09 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback