Vardagslyx

Ibland så är det kul att göra lite extra på en vardag, tex att duka lite fint. Försöker att göra lite småsaker ibland för att det ska bli lite mysigare. Till middag blev det quinoasallad (quinoa, spetspaprika, purjolök, majs och kryddor)
med kyckling och feta, toppat med färsk basilika.



Vill även gratulera min syster som skaffat sig en pojkvän. Efter att ha dejtat några mindre lyckade killar :) så har hon nu träffat en kille som verkar väldigt trevlig. Jag träffade honom förra v och han är var söt :) Ser fram emot att få fika eller något med dem så jag får lära känna honom lite. Som storasyrra vill man ju ha koll...

Neo sover i soffan bredvid mig och D är och repar så jag ska luta mig tillbaka med ett litet glas vin (det är bara lite för jag ammar ju), som blev över när D drack till maten i söndags, och titta på Roomservice i väntan på Grey´s Anatomy.


Kommentarer
Postat av: Svägerskan (Storasyrran) L

Jo, du J man behöver ha koll som storasyrra, jag är ju det också.

Du har så mycket myspys på din agenda, passa på, snart är det massor av ungar i huset och då kan det va svårt att få till, de dräller liksom in och ut, lite som det passar, i en viss ålder :O)

Måste få komma och gosa lite snart, han har väl glömt bort mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback