Förkylt

Jaha, nu har förkylningen nått vårt hem :(
D har inte mått så bra under veckan, Neo började att va lite täppt i nästan förra v. Idag så har även jag blivit snorig och nyser en del men jag mår inte dåligt så jag hade tänkt träna iaf. Men när D kom hem så gick han och la sig så det var bara att ta hand om honom. Gjorde en c-vitamin boost till honom. Fick receptet av M och O när jag började få urinvägsinfektion under graviditeten för att det inte skulle bryta ut-det funkade. Tänkte att det kanske kan va bra för förkylning oxå. Men annars så är den jättegod så det gör inget alls att dricka den.

3 citroner-saften
7dl vatten
1 - 1 1/2dl socker-smaka av

Har haft besök av Malin idag. Vi har fikat och gått på promenad. Träffades en kortis igårkväll oxå när jag åkte förbi för att lyssna på när D och bandet repade. De var riktigt bra, men fick inte höra för mkt för Neo blev hysterisk när jag var borta för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback