Shoppingdag-igen

Lillen är lite förkyld och väldigt kelig. Vill va nära hela tiden och det är mysigt men dagen blir inte så effektiv,tar evigheter att laga mat och sen hinne rjag inte göra så mkt mer än att ligga med honom i famnen och titta på film eller nåt.

Vi gick upp tidigt imorse för att åka till K-d och handla det sista inför dopet. Lämnade lillen hos mamma och syrran så att han skulle få det lite lugnt sen åkte vi till Bergvik. D skulle ha skjorta och slips, han blev så fin. Mat, bla 3,5liter grädde-det är mkt grädde det ;) Vidare till stan till 4Sound. D och bandet ska visst köpa mixerbord mm-inte så billigt det. Avslutade med jättegod middag hos mamma,även pappa hade kommit hem för att äta med oss. Väldigt trevligt.

Jag har precis gjort vår favvo-mat; tacolasagne. Allt med tacos går hem, men som vardagsmat är lasagnen underbar!


Igår fick jag en trevlig överraskning när Svägerskan L kom förbi med en kasse kantareller. Så mellan gunganddet av Neo i famnen så rensade jag svamp-det tog ett tag :) Tack så hemskt mkt för svampen-uppskattas verkligen. Hoppas på att vi kan ta en tur nästa vecka så jag kan lära mig hur och vart man letar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback