Sjuk, lr nåt...

Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Var yr när vi gick och la oss och orkade inte titta klart på filmen, Blow, som annars verkade vara en bra film. När jag vaknade mådde jag ganska bra, sovit ordentligt för lillen hade inte ätit mkt inatt. Efter frukosten däremot mådd ejag pyton och blev så svag at jag inte orkade hålla Neo. Mådde bara mer och mer illa men kunde inte spy. Frös som katten så vi kurade ner oss i sängen igen, jag under 2 täcken. Försökte få hem David men det var inte så lätt. Inte nog med att jag mådde illa så ville inte Neo äta. Han åt 21 igårkväll och sen gjorde han några sug i natt som slutade med att han spydde mer än han åt sen sov han till 10 då jag försökte få honom att äta igen, sög lite och spydde desto mer. Sen ville han inte ha mer. Ringde sjukvårdsupplysningen vid 12 som sa att om han inte började äta snart så var jag tvungen att åka in med honom...Lite lätt orolig blev jag, och jag orkade inte köra någonstans men det hade nog ordnat sig om vi hade behövt, som tur var behövde vi inte åka in. Runt halv 13-13 så åt han ordentligt och då ökade även mitt illamående så jag fick lägga ner honom och kräkas. Efter det mådde vi båda bättre och kunde sova några timmar till. Har mått bra sen under em och kväll men varit väldigt trött så D har haft Neo och jag har läst. Lånade "Isprinsessan" av svägerskan L, skriven av Camilla Läckberg. Upptäckte denna otroliga författarinna för någon v sen då jag läste "Tyskungen" som var sååååååååå bra. Nu börjar jag från början i hennes polis/mord-serie.

Pyret verkar ha somnat så nu finns väl lite tid kvar av kvällen till mig och D.

Måste tillägga att Neo har vari u nderbar när jag mådde så dåligt, han måste ha kännt på sig att hans mamma inte mådde bra och då varit snäll. Det tackar jag för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback