Börjar bli kallt om kvällarna, bäst att tända i spisen...

Under helgen så har vi haft myskvällar. Tänt en brasa och blåst upp luftmadrassen och legat där innen, D sov där tom men det var lite för varmt för mig och lillen så vi sov i sängen.



Helgen har inte varit så produktiv pga regnet. I lördags så var jag och Neo hos svägerskan L när D repade. Färgade och plockade brynen på L och K, borde jag göra på migsjälv oxå. Men klippa mig hann jag med i fredags, ska hinna klippa D oxå innan dopet. Vill ha fina kort då :) 


På kvällen hade vi som sagt myskväll. Igår så handlade vi mat, ska baka en hel del under veckan, och sen gjorde vi inget mer. D jobbade fm, eller natt eller vad man ska säga, 05-11, och sen spelade han in musik med bandet, men på kvällen fick vi honom för oss själva ;) Farmor kom förbi en sväng oxå. Hon hade varit ute och plockat svamp.

Idag började vi med att bada Neo, han älskar att bada. Badlakan för barn med huva på e så otroligt söta, kolla in godingen nedan. Sen har jag bakat några satser med fotkakor (mördegskakor formade som fötter) till dopet, väldigt goda om jag får säga så själv, men nu så slappar vi. Neo sover bredvid mig och jag känner mig lite risig i halsen så jag ska göra mig en kopp te och fortsätta läsa min bok. Vill inte va sjuk till helgen.


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Vilka mysiga kakor, du är för go! Apropå svamp, de blev bara kladdiga, så jag kastade dem, men du vi plockar nya, du kan ju faktiskt följa med nästa gång :O) Jag ska visa dig ställen!

Postat av: Jess

Jag följer gärna med.

2008-09-09 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback