Vem är jag lik...?

Morfar upp i dagen...i alla fall på denna bild.
Neo har ju hela tiden varit så lik far sin men nu börjar andra drag uppenbara sig och ibland är han så lik min pappa, lillebror och farfar. Har fått några kommentarerom han liknar mig nu :) Men fortfarande är det mycket Willman i pojken.



Idag var vi alla 3 å badade i Grums badhus. På måndagar höjer de temperaturen i barnpoolen och mellan 16-18 får bara barn upp till 2å rvara där. Följde med Linda coh Lova en gång i våras, de var även där idag- Väldigt mysigt och Neo verkade gilla att bada. Han skrattade väl inte direkt men såg ut att njuta. Efter 15-20min blev han kall och började hacka tänder så då gick vi upp till duscharna där det var så kallt att han skrek ända tills han fått på sig alla kläder och luvtröja och mössa. Hoppas inte han blev avskräckt. Nästa gång ska jag torka honom i bastun efter duschen så han får upp värmen så får vi se om det går bättre.

På dagen idag så åkte till Bergvik, var tvungna att köpa badbyxor till Neo. Hittade ett par "speedos" till honom, lite stora men han var så söt. Med så lite kläder på och bredvid 1åringarna i poolen så såg han verkligen ut som en liten bebis annars tycker jag han är så stor och glömmer att han e så liten. Köpte även med 2 overaller, en 68 och en 74 så han förhoppningsvis klarar sig hela säsongen. Han har en overall i grå fleece nu som är lite fodrad-var den första presenten vi fick när jag var gravid och det var av Lisa (så klart :) ) Den kan vi nog börja använda lite smått. Nästa jag köpte var en vit i "prassel" tyg som var som en påse men hål för bälte-tänkte det skulle va smidigt + att det blir varmare när han inte har benen för sig, men vi ska prova den för det kan ju vara så att det är jättekrångligt. Nästa storlek var i brun manchester och den var varmast-tänkte den skulle passa jan-mars. Ska kolla lite hur storlekarna är tänkta att räcka.

Bilder å så från dopet kommer längre fram, vi måste åka runt och samla in bilder och då kommer även en beskrivning. Det var iaf helt underbart och vi är jättenöjda med allt. Ni kan kika på
L´s och M´s sida så länge. Tack så mycket alla som hjälpte till att göra dagen så speciell för oss med dukning, sång i kyrkan, fotografering och filmning, fikabak och kaffekokning, städning och undanplockning mm. Vi är så tacksamma. Tack även för alla fina presenter!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag tycker han blir allt mer lik dig Jessica för varje gång jag ser kort på honom...

men det är som du säger, en liten blanding av alla och gud så vacker han är :)

kommer hem den 21 och då hoppas jag att jag hinner komma ner och klämma lite :) om ni är hemma förstås?

Kram

2008-09-17 @ 12:13:48
Postat av: Jess

Åh vad roligt att du kommer hem. Din mamma var precis här och berättade. Du måste hinna förbi. Vi e hemma på söndag och under nästa v jobbar D kväll men e hemma till 15.

Skönt att höra att du har det bra.

kram

2008-09-17 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback