Goaste ringsignalen!

Nu har jag världens goaste ringsignal...
Lotta lekte med Neo i förmiddags. De kastade hans favvo-boll, fotbollen man får av Libero, och han skrattade högt och jollrande, helt underbart. Spelade in och la in som ringsignal så nu blir jag glad när telefonen ringer :)

Neo älskar verkligen den bollen. Han leker med den hela dagarna. När han går, med stöd av mig eller annan, så sparkar han den och jagar den. Eller så kastar han den mellan oss. Eller så slår han runt den och kryper efter den. Jättesöt e han iaf.



Har glömt att säga att Neo fått 2 tänder i överkäken. Den ena fick han på påskafton och den andra i tisdags. Nu har han 4 små bissingar och det känns när han biter. Han brukar bita mig i nästippen. D har ju hållt på och satt sin näsa i hans mun sen han föddes. Så fort han blev hungrig så lät D honom suga på hans näsa, för att D tyckte att det var kul. Detta sitter i och när han e hungrig så biter han eller suger mig på näsan, eller om han e busig. Ganska komiskt, men det börjar göra ont.

Har vikt och delat ut fotbollsinfo-foldrar för VSK i fm, sen hälsade vi på i Prästgår´n. När vi kom hem sov vi ett bra tag, vi var båda helt slut. Jag har jobbigt med allergi och Neo var nog bara sliten tror jag. När vi vaknat till och ätit så åkte vi till Bergvik,kom dit 30min innan stängning. Men jag skulle bara ha galonbyxor till Neo så han kan krypa runt ute, blev även 2 enfärgade bodys för 49kr, rea + 2 för 1.

D har spelat in med bandet idag, första demon, lyssnar på den nu och den är grym!!! Så fort de fått upp på My Space så säger jag till. De e så duktiga. Är så stolt över min älskling, och de andra oxå så klart.


SIsta fotot är lånat, vet ej vem som fotat men antar svärfar eller svägerskan L.

Kommentarer
Postat av: mamma

Neo skrattar så gulligt så man kan inte bli annat än glad. tack för sms-et hjärtat.

Hälsa D och det ska bli jättespännande att få höra skivan. Lycka till i Norge och ha en bra vecka.

Pussa Neo från oss. Kram mamma

2009-04-18 @ 20:51:26
Postat av: Sandra

åh vad mysigt!

Kan ni inte komma på en fika snart?

Kram på er

Postat av: Lotta

Jag vill också ha den ringsignalen :( K la beslag på den här, men man kanske kan kopiera :O)



2009-04-19 @ 21:29:45
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback