Nöjd

Åh vilken shoppingdag.
Var så roligt att handla till bara mig...får nästan dåligt samvete för att jag bara handlade till mig.
Köper annars bara till Neo, eller D, tycker att det är roligt att handla till dem och har inte tyckt att det varit så kul att titta på saker till mig. Hade sagt att jag skulle vänta tills jag gått ner i vikt. Men nu orkade jag inte vänta längre, va så trött på att ha mina gamla klänningar längre.

Köpte en vit tröja, grå 3/4 mjukbyxor, vitt tanktop-linne, korall tanktop-linne på H&M, baggyjeans, vitt linne med blått brodyr på Vero Moda och svarta haremsbyxor GinaTricot. Hade kunnat handla mer men någonstans fick jag hejda mig.

Sen åkte jag och syrran till henne och åt mat och myste på balkongen. Handlade på Willys på vägen hem, grillmat. Så när jag kom hem tände vi grillen och åt grillad karré, potatissallad, sallad och drack rött vin. Mums! Premiärgrillningen är den man längtat mest efter och den smakar alltid bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback