Ryan Air-inte så billigt

Vi ska ju åka och hälsa på lilla Chanel och hennes familj i Holland så jag kikar lite på olika bolag.
Annika brukar åka med Ryan Air pch jag har rest med dem några gånger oxå, de e ju billiga.
Men de måste ha gjort en massa ändringar + att det blir mkt dyrare att resa med barn. Biljetterna för oss 3 skulle kosta 1000kr ToR  men alla extra avgifter på flygplatsen för incheckning, bagage mm skulle kosta 3500kr extra.
Inte så billigt alltså. Tror vi letar vidare...

Någon som har förslag?

Kommentarer
Postat av: Bruno Hultstrand

Hej J

Norwegien kanske kan vara något. De gör reklam för billiga resor men har inte kollat upp det.

Pappa

2009-04-24 @ 08:42:25
Postat av: Lotta

Själv har jag bara flugit med ett fyrapersonersflygplan över arvika en gång i livet, så av mig kan du tyvärr inte få några tips :O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback