Shoppa, shoppa

Idag blir det shoppingdag!!!!

D lovade mig det i lördags när vi var ute att jag skulle få köpa precis vad jag vill, visserligen så att han skulle kunna köpa gittarsaker med gott samvete men ändå...det bästa...att han kom ihåg det igår :)
Nu ska jag snart åka in och möta syrran för att sen handla kläder till mig och Neo, present till lilla Lova som inte e så liten längre utan blir 2år på söndag!!! Va fort tiden går, innna jag ant. vet ordet av så e min lilla skatt 1år.
Vädret e lite för bra egentligen och jag brukar snacka skit om folk som shoppar när det e fint väder, men det e enda dagen denna v som syrran kan. Kanske kan ta en glass ute iaf....

Ska ju bli gudmor när som helst oxå...spännande. Fick ett sms igår att värkarna nog hade börjat, få se, väntar med spänning!!!

I lördags då, shit vad bra det va!!! Thåström e en gud! Jag var helt i extas, ont i haösen fortfarande efter att ha sjungit och skrikit, jag det blir visst så, i nästan 2h. Efteråt så bowlade vi, var ett gäng på 11pers härifrån. Sen var det inte så kul längre, väldigt lite folk men vi han med en tur i rock-baren innan vi åkte hem.

Neo har sovit jätteduktigt i 2 nätter. Fick ett tips av Linda, hon hade gett Erik sin kudde och han sov som en stock. Vi provar tänkte vi och det funkade. Luktar ju mamma och pappa + att den e lite tjockare. Hoppas att det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback