Sover bra

Nattrutinerna som vi har nu funkar väldigt bra.
Neo bestämmer ju rutinerna så han är väl nöjd hoppas jag :) men de funkar även för mig/oss.

Han sover ca:8-9h sen e han hungig och får välling och sen slver han 2-3h till.

Jag tycker att det är skönt när han somnar runt 19 för då får jag tid för mig och D, men då får vi gå upp tidigare, oftast runt 7. Men inatt fick han välling runt 5 och sen sov han till 8. Det e bra. Han la sig strax innan 20.

Nu har vi precis ätit frukost och Neo leker och e hur pigg som helst. Han e så go på morgonen.
Ska gå på en promenad när vi lekt en stund.


Kommentarer
Postat av: Ewa Engblom

Spännande att höra hur det blir för D. i Oslo. Det blir säkert bra. Snos på N. Ha en fin helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback