Tisdag

Idag har vi umgåtts hela dagen.
Vi hade bestämt att vi skulle åka till Annica och Hugo när de vaknat å så..typ lunchtid :)

Neo sov rekordlänge till 9.30, gud va skönt. Så vi var lite sega på morgonen. Vid 10 ringde Linda och de hade tråkigt för Martin hade tagit hennes bil till jobbet. Iom att A och H sover länge så tänkte jag att vi hinner båda. Gjorde iordning frukost och åkte dit. Riktigt trevligt. Vi brukar ses på tisdagar, vet inte varför men det blir alltid så. Lille Eric, som blir 1 år till veckan, har lärt sig så mkt sen vi sågs sist, nu kan han gå med gåvagnen, så duktig. Vi fikade och lekte till 12.30 sen åkte jag hem och slängde in lite mat i bilen och åkte till Sågartorp.
Barnen sov en stund och sen lagade vi mat. Avancerade köttbullar och spaghetti blev det med kladdkaka till efterrätt som uppskattades av barnen ;) Vi bestämde oss för att åka till skopunkten för barnen börjar ju snart på dagis. Ett par vinterkängor, ett par fodrade gummistövlar och ett par gjympaskor fick Neo, jag får kika en annan dag,så nu har han dubbel uppstättning. Det var ingen höjdare att ha med barnen (läs Neo) dit, borde lärt mig förra gången men han sprang ut hela tiden och gömde sig bakom hyllor, klättrade på vagnar och ramlade ner och rev ut alla skor på några hyllor och vagnar. Tror personalen var glada när vi åkte :)


Klockan var mkt när vi kom tillbaka så ungarna fick gröt och sen åkte vi hem i ilfart, dels för att det var efter Neos sovtid, ikväll igen, och för att jag skulle klippa Karolina.
Skulle ha badat Neo men han var för trött så det får bli imorgon, han somnade på direkten, eller vaknade inte kan jag nog säga, sov när han drack välling. Strax efter kom K. Är ett kaos här, hade tänkt städa imorse men ville hellre umgås med Linda och Eric så det får bli imorgon. Har knappt varit hemma på 1v nu.

Måste ju berätta att min kära vän och gudmor till Neo, Annika, kommer till helgen med sin familj. De stannar kägne hoppas jag, förhoppningsvis för alltid om allt går som det ska. Gissa om vi kommer umgås massor nu. Och du, Annika, klart vi tar en tur till Lotta. Dop för lilla Chanel blir 30 aug. Längtar så efter dem!

Kommentarer
Postat av: Annika

jag längtar såååå... men snart så.. herregud vad mycket jag har att göra... vi stannar först i 3 veckor sen om allt går som det ska så kommer vi tillbaka så fort vi kan..

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback