I väntan på D

När vi vaknade imorse (läs när Neo väckte mig 6.40) så gick jag in och lyfte upp honom och kände en bar rumpa genom pyjamasen. Va, glömde jag ta på blöja inatt??? Men, nej, han e ju torr, jag måste känt fel. Men, nej, han e bar. Var e blöjan då??? Han hade lyckats öppna blöjan och den låg nere vid foten :)

När Neo sov förmiddagsvilan så kom mina svärföräldrar förbi, Neo hann precis vakna innan de skulle gå så han fick busa lite. Efter det så åkte vi till Lisa. Det är ju så att min stora älskling fyllde år igår och ska firas imorgon och då behövs ju en tårta...eller hur! Vår ugn är ju trasig så Lisa var snäll och lånade ut sin. Ännu snällare var hon när hon bjöd på egengjord sushi, var så gott!!! Tyckte Neo med, även om ätpinnarna nog var de roligaste :)



Ett piano hade de oxå som var jätteroligt. Dit gick han hela tiden och spelade :)


När vi kom hem så fixade jag med tårtan och Neo passade på att möblera om...


Sen gick vi på fotboll. Neo var pigg så jag ville att han skulle va vaken tills D kom hem. Gissa om han böev göad när pappa var hemma när vi kom tillbaka.
Nu ligger han och sover, helt utslagen :)


3 små troll på fotboll.
Neo var även ute på plan i pausen och spelade boll med domaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback