Arbetsbrist

Igår fick jag uppsägningsbeskedet.
Vi har ju arbetsbrist å jag har inte jobbat så länge, så det ar ju väntat.
Blir uppsagd 1/1 med 6mån.
Så nu ska jag leta jobb. Vill gärna göra något med makeup, så nu ska jag ta tag i migsjälv och få det att fungera.
Känns ganska bra, trivdes ju med arbetsteamet men inte med jobbet så jag ser det som en möjlighet.

Problemet e att jag aldrig e nöjd med ett jobb, så jag måste nog se till att göra något som jag vill, inte bara jobba för då blir jag så less. Helst vill jag va hemma med Neo varje dag.

Kommentarer
Postat av: Annica

De ordnar sig ska du se, tror du kommer få ett nytt jobb på nolltid. Du som är så social å har lätt att prata för dig.

Fast känns bra om du är hemma ett tag också nu när jag också ska vara hemma så kan vi umgås =)



Stor kram på dejj!!

2009-12-11 @ 13:59:49
Postat av: Pillargontanten

Ja, det kommer att lösa sig, det är jag övertygad om :O)

Postat av: Anonym

Du kan ju alltid dubbla på roulette om det skiter sig hehe=) nej då, det där löser sig ska du!

2009-12-12 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback