Liten sjukling

Inte långt efter att jag somnat så vaknade jag av att Neo grät. Han hade gnällt flera gånger sen han somnade men jag trodde han drömde som han gjort mkt på sistone.
Men denna gång somnade han inte om. Klockan va ca:23.30 och när han tillslut somande om var klockan ca: 04.30. Gissa om vi var trötta då. Vi hade gjort allt i vår makt, tom gått ut på promenad och ätit "mellanmål" mitt i natten men inget gjorde att han kunde somna. Han bara grät även om han busade emellanåt, sparka boll och läsa om katter kan man visst göra dygnet runt ;)

Ringde VC imorse och fick en tid, dubbelsidig öroninflammation var domen. Stackars krake.


Kommentarer
Postat av: sandra

Men stackaren! Krama om han från mig!

2009-12-08 @ 15:20:19
Postat av: Pillargontanten

Stacars liten, pencillin nu då?

Hittade du nåt papper om FORA försäkring?



Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback