7 månader

Grattis på 7månaders dagen min skatt!!!!

Vi har den goaste ungen av alla :)
Han e så roligt och glad hela tiden. Kan inte fatta att vi har fått ett så underbart barn.
Varje stund med honom är en välsingelse.
Saknar honom så det gör ont så fort jag är ifrån honom en stund.


Han håller på och upptäcker saker med sigsjälv hela tiden.
Att klappa händer och vinka för några dagar sen och nu suger han på sina läppar hela tiden. Ser ut som en groda. Helt otroligt söt.


Vi var på BVC igår för att mäta honom igår, han brukar växa 2cm och gå upp runt 300-500g från månad till månad. Denna gång hade han växt 2,5cm och gått upp ynka 40g. Inte mkt det. Men så var han ju jsuk oxå, tur att han hade lite att ta av så att det inte märkts på honom. Han är nu 72cm och väger 9300g.

Har ju börjat fundera på att byta bilstol men det är fortfarande så smidigt med babyskyddet eftersom han kan sova kvar i den, men så sa Therese att hennes bara gick upp till 9kg, oops, vår unge väger ju mer än det. Var tvungen att kolla upp vår Brio stol, men den räckte till 13kg, jag hade för mig det oxå.

Kommentarer
Postat av: Annika

fy vad dumt av gudmor att glömma 7 månadersdagen... tack så underbart mycket för grattisönskningen. du vet hur man får gudmor att gråta...`vad stor du blir min lilla prins..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback