Badhuset

Ikväll har vi varit och badat i Grums badhus.
Det blev 3 kvällen i rad osm Neo badat, han som bara badat 1 gång i veckan. Tvättar honom varje kväll och morgon men han har inte varit så förtjust i att bada så jag har skippat det.
Men nu när han lärt sig att plaska så har han tyckt om det å då har han fått :) även mkt roligare i badkaret än i badbaljan.

Trodde att han skulle haft kul i badhuset men han var inte alls förtjust. Förra gången hade han jättekul men denna var han mest rädd och trött. Stackarn. Log inte en gång tror jag och var stel som en pinne. Han plaskade lite men blev mest nerplaskad av sina kompisar som e lite tuffare än honom. Amanda, Hugo och Lova va med. Lova va hur go som helst mot honom men de andra busfröna plaskade som fasen, det e ju så det ska va, men vår lillskit fattade inte att han skulle göra så då oxå å blev rädd av allt vatten han fick i ansiktet.
Ett stort plus var iaf att han nu kan sitta, gör duschandet mkt lättare. Han kunde sitta på golvet och lbi duschad och då kunde ju jag med duscha, så bra ;) Har börjat känna igen flera mammor så det blir bara roligare och roligare. En liten kille som e lika gammal med Neo och heter Leo var där igen, ganska kul.

Nu blir det soffan och Lipstick Jungle, Neo sover sen en stund tillbaka. Fick välling av sin pappa och slocknade för en halvtimme sen. Jag har varit duktig och jobbat, hehe, skrivit ihop en faktura för Sportklubbens räkning, ojojoj vad det vart jobbigt. Slitsamt att va kassör, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback