En dag i K-d

Idag har vi varit i K-d för att smygfira syrran.
Syrran fyller eg 26år den 3 mars men denna helgen e mamma och pappa här så vi passade på att fira idag. Men jag kommer fira henne igen på hennes dag.

Vi åt på Alfie´s och sen fikade vi hos henne. Syrran hade bakat en jättegod morotskaka och jag hade gjort en levande tårta, båda var jättegoda.

Var även in på Change för att köpa ny BH, ammar ju inte längre så jag vill ha en som ger lite finare lyft. Hade trott att jag gått ner i BH-storlek, men icke. Hade 80H när jag var gravid och när jag ammade, nu har visserlgien omkretsen gått ner till 70 eller 75 och då kupen upp en storlek till I, fattar ni hur stort det är. De BHarna som jag ville ha fanns inte i I så jag väntar en månad och ser om jag kanske minskar, hoppas det.

Nu ska jag och Neo åka hem, sen kommer mamma och pappa efter. Kul att ha dem på besök hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Och vi andra färdigammade gamla kärringarna får vara glada när vi kan köpa B och inte A :)

Postat av: En som vet

"Syrran fyller eg 26år den 3 mars" är du säker på det? För vi andra trodde hon ploppade ut den 6 mars!

2009-02-16 @ 11:01:10
Postat av: Annika

Jag är jätteglad med min D kupa just nu... hahha

2009-02-17 @ 14:31:06
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lotta & Annica: Jag skulle gärna hålla mig inom A-D för då kunde jag köpa BH:ar som inte kostar en förmögenhet. Men man kan ju inte påverka det där så mkt.



Brorsan alias "en som vet": Så tokigt det kan bli, vet väl när hon fyller år, men av någon anledning blir det alltid den 3 för att det är månad 3. Förvirrad, javisst! Tur att du håller koll! kram på dig

2009-02-18 @ 18:52:13
Postat av: Bror

Hehe, tror du kom på det för att en viss skåning sa det:) tack för bilden han är jätte söt och det ska bli så roligt när jag få träffa honom(er) igen!



Stor kram till Willman-Hultstrand från kalla Norlland

2009-02-18 @ 22:58:09
Postat av: mamma

O vem kan en viss skåning vara? Trodde det var en skånska.

Ska bli så roligt att ni alla kommer till helgen och att få rå om Neo igen.

Ser också jätte mycket fram till att få hit S+M. Sedan är det bara T+A som inte varit hos oss.

Sköt om er! Kram mamma

2009-02-19 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback