Inte mkt lust

Just nu har jag ingen lust att blogga, känner inte att jag har något att skiva.

Gör en kort resumé.
I helgen hade vi jättekul i sthlm och Neo hade det toppen hos moster och Anderas, nästan för bra ;) Han hade inte saknat oss, kan bero på att han nog fick mkt mer leksällskap där än hemma. Jag orkar nämligen inte leka med honom från morgon till kväll, tycker att han kan underhålla sig själv ibland oxå, jag är alltid i samma rum som honom iaf.
Jag längtade ihjäl mig efter honom, det var riktigt jobbigt och pga dåligt väglag på vägen hem så kom vi hem så sent. Ville inte väcka honom då utan tog med honom hem och lät honom sova tills han vaknade av sigsjälv runt 3, då fick jag snosa på honom, klart han fick sova hos oss :)

Det är helt underbart att vakna med Neo, vi tar in honom till oss när han vaknar på natten och han pussar och kramar mig när han vaknar, det absolut bästa som finns i hela världen. Jag kan inte komma på något annat som ger så mkt känslor i kroppen som när mitt lilla barn ler mot mig, sträcker ut armarna mot mig och drar sig intill och pussar mig i hela ansiktet. Han är det underbaraste som finns på denna jord, min lilla skatt. Jag är övertygad att alla mammor känner så!

Nu har vi varit på kyrkis och träffat de andra mammorna och barnen, vad de växer från vecka till vecka, det är otroligt. Sitter nu och väntar på att Anette ska komma hit, det var så längesen vi sågs så det ska bli så kul. Saknat henne. Det är så dumt att vi ses så sällan, så långt e det inte till K-d men tiden bara rinner mellan fingrarna på mig, fattar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback