Rock-helg

Åh vilken underbar helg vi fick, trots extremt lite sömn :)

Tågresan till Sthlm gick bra, Neo sov 15-20min bara men var hur glad som helst. Jag var ganska trött, men krafter får man tag på någonstans så det var inga problem.
 


På T-centralen mötte mamma och pappa up oss och sen kom resten av Värmskog-gänget som var på AC/DC dagen innan. David följde med oss och Malin och Anders åkte till hotellet.

Vi åt mat och fixade till oss sen kom vi efter. Förfest på hotellet och sen Medusa. De andra var lite skeptiska när jag berättade om storleken på puben, de e ganska liten. Men de vart frälsta. Hade så kul hela kvällen.

På lördagen vaknade jag av Neo runt 8, kramades en stund och somnade om till 10. Då fick vi frukost och sen tapetserade vi mamma och pappas sovrum, det blev riktigt bra.


Neo med favorit-tuggsaken hos mormor och morfar. Mamma försöker reda ut klumparna i tapetklistret.



När vi var klara åt vi middag, fixade till oss och sen förfest på hotellet igen, inför AC/DC konserten. Jag har ju inte varit så förtjust i musiken, innan jag träffade D hatade jag det, men han mjukade upp mig och innan spelningen tyckte jag att de var ok. Spelningen var grym, riktigt cool rekvisita och scenshow. Helt imponerad av dessa gammla gubbar. Nu tycker jag att de är riktigt bra! Vi träffade även bandmedlemmarna i Bullet och de stod vi med under spelningen. Killarna bjöd hem dem på fest nästa gång de e i Värmland.

På måndagen möttes vi upp alla 4 på stan kl.10 för att shoppa, eller iaf kika, ingen hade direkt mkt pengar kvar :) Vi gick några varv och sen kom mamma med Neo och vi åt lunch på Jensen´s Bofhus.
Tågresan hem gick bra, inte helt lätt med överfullt tåg och barnvagn, tur att jag inte var själv.

D hade nog en bra helg han med för förut idag så frågade han när vi ska gifta oss...nu kanske inte ett frieri e långt borta, hoppas! Ni får hålla tummarna för då får ni komma på en kul fest, jag har redan planerat det mesta. Det enda som fattas är att D ska sätta ett datum, eller det har jag redan bestämt men vilket år det blir ska han bestämma. Vi får se vad som händer.

Glömde nästan bort, D var på intervju idag. Han fick göra svetsprov och sen snackade de en stund, kändes bra och han får svar imorgon. Inget svar från Norge än, de e sega de.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gifta oss? Spännande, är du kronprinsessan eller?

Undrar om han inte tro att han friat iom frågan?! Inte så tydliga alltid i den Willmanska familjen, speciellt inte på manliga sidan!

Ha det gott. Och utmaningen utförd!

Postat av: Sandra

Vilken härlig tapet de hade, riktig fin:)

Hoppas david får jobbet:) Hälsa grabbarna!

Kramar

2009-02-25 @ 19:04:20
Postat av: Matilda

Shit vilken snygg tapet! :)

2009-03-02 @ 23:43:41
URL: http://www.matildaawidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback