Utmaning

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!



1. Vad heter du?: Jessica, eller fick jag inte svara det enligt reglerna ;)


2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaså


3. Flicknamn: Jonna


4. Pojknamn: Jonas


5. Yrke: Jägare


6. Färg: Jacqueline 9-Beckers


7. Klädesplagg: Jacka


8. Mat: Jacket potatoes (bakad potatis)


9. Sak i badrummet: Jalusin


10. Plats/stad: Johannesburg


11. En orsak att vara sen: Jag försov mig


12. Något man skriker: Jävlar


13. Film: Jakten på lycka


14. Något man dricker: Juice


15. Band: Judas Priest


16. Djur: Jaguar


17. Gatunamn: Jättens väg


18. Bil: Jaguar

19. Sång: Jagged little pill

Jag utmanar
Lotta
Annika
Therese
Evergirl
Malin


Kommentarer
Postat av: Einstein

"Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Jessica, eller fick jag inte svara det enligt reglerna ;)

16. Djur: Jaguar

18. Bil: Jaguar"



Bra jobbat, riktigt bra att börja med att göra fel och sedan tar vi ett fel till när vi ändå är igång!



Alltid lika roligt att läsa din blogg, keep up the good work!



Hälsningar från 1981

2009-02-24 @ 22:52:48
Postat av: Malin

Nu har jag svarat på utmaningen. Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Postat av: Jessica

Einstein: Det var riktigt svårt, men att inte svara med mitt namn hade nog blivit klurigt ;) Men jag missade visst jaguaren, kan dock inte komma på mågot bättre nu så jag får bryt amot reglerna en stund till.

2009-02-27 @ 15:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback