Utmaning

Svägerskan har utmanat mig.

Gå in i mappen mina bilder. (eller Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.


Jag fick 2 bilder, beror på hur man räknar.
Om jag tog av mina mappar så blev det en bild från min mobil på Neo från när vi låg på avd11 efter förlossningen.
Om jag räknade med alla mappar så blev det en av Davids bilder. Det är från hans Filippinerna-resa för 2 år sen. De har precis kommit fram, väntar på flygplatsen för att åka till dyk-hotellet.

I min tur utmanar jag:

Ratherbeen
Sandra
Therese
Annika
Linda
Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback