Vilken natt

Det blev inte mkt sömn inatt.
Neo har varit helt hysterisk, vet inte alls vad det var med honom.
Han var väldigt mammig hela dagen igår så jag fick inte något gjort innan han somnade för kvällen. Fick inte i mig något annan än kakor för jag kunde inte sätta ner honom en minut själv. Bara det gör ju att jag får dåligt samvete och mår dåligt. På morgonen va han mest gosig men mot eftermiddagen hade jag lessnat på att gosa och ville göra något annat men inte Neo. Gick på 2 promenader för att få honom att sova ett tag men han vaknade direkt vi kom hem, brukar sova 2-4h i vagnen när vi varit ute.

Han somnade jättebra när jag la honom och sov till 2. Då var han hysterisk, inget hjälpte. Jag vaggade honom, sjöng för honom, gick med honom, gav honom välling-som han slukade, vyssjade, kramade, pussade och tillslut skällde jag på honom, det sista visste jag väl inte skulle fungera. När kl närmade sig 4 var jag helt slut, ringde D och grät. Visste inte vad jag skulle ta mig till. Tillslut somnade han...i en timme...kl5 var han hysterisk igen, skrek och sov omvartannat till 6.30. Då fick han välling igen och sen sov han 1h till. Nu leker han på golvet och gnäller och jag håller på och gör iordning allt vi ska ha med. Jag fick 2,5 + 1h sömn inatt. Perfekt!

Inte så sugen på fler barn och inte e jag så glad i den jag har heller...
Hoppas att dagen blir bättre, har laddat med mat som jag proppa i honom på tåget iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu kommer nog tanden ska du se, kom hit me han om det blir för jobbigt, jag kan avlasta om inte D är hemma! ALLTID!

Kram på dig, och du man får skälla, fast precis som du skriver så hjälper det inte, än....

Postat av: annika

Önskar att jag bodde närmre... skulle gärna passa honom ett par timmar... sätt han på flyget om han blir för jobbig!!!

puss på dig vännen...

2009-02-22 @ 17:16:30
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch förstår dej, det är skitjobbigt. Ninja har varit sån i 2 dygn nu. Man blir helt slut. Hoppas det har vänt å han är sitt glada jag igen:)

Du har en utmaning i min blogg.Kram!

Å tack för dina fina ord, blev så glad!

2009-02-23 @ 21:50:39
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback