Hur gick det sen då...

Vet inte vad som hänt, antar att jag har underskott på B vitamin för mina naglar ser ut som skrot. Får nog ta fram burken med B vitaminkomplex igen, för så här vill jag inte se ut ;)
De har varit så fina ända sen jag blev gravid men nu så ammar jag så lite så jag antar att det är mitt straff ;)
Har visserligen inte valt att inte amma, utan mjölken började sina och då fick jag ge annan mat och då sinade det ännu mer, men jag har till frukost och mellanmål till Neo, oftast iaf. Det värsta är att mensen antagligen kommer snart igen,varit så skönt att va utan det så länge. Innan jag blev gravid åt jag minipiller så då hade jag ingen heller men nu vill jag inte börja med hormoner igen så jag får väl acceptera det, e ju inte den enda kvinnan i världen med mens direkt, men usch vad det är hemskt och bökigt...

Kladdkakan blev väldigt god förut, mindre mjöl än vanligt, mer kakao och kortare gräggningstid ledde till en välsigt mäktig och kladdig kaka, mums...Men jag tränade oxå, var riktgit skönt och gick ganska smidigt. Neo satt bredvid och skrattade åt mig så honom kunde jag inte titta på för då tappade jag koncentrationen.
Skönt att jag inte tappade denna dag med träning, ska hållai detta nu. Var så duktig innan jul men sen så var D hemma vaarje dag och då gjorde vi andra saker men nu är vi laddade båda 2.
Har börjat med frukosten, jag vill inte äta bröd längre, så trött på det + att det blir en klump i magen + att jag inte håller mig mätt särskilt länge + att det blir väldigt dyrt, så jag har ätit riven morot och rivet äpple flera dagar och det är gott, imorse åt jag makrill i tomatsås och tomat och löksallad till (kvar från gårdagens lyxmiddag). Känns bättre, ska börja kolla mer på living oxå, åt ju det några gånger/vecka + till frukost innan jag blev gravid och inte klarade av att äta grönsaker längre (konstigt hur det kan bli).

Ska mysa lite med D nu, lillen sover sen ett tag, han har blivit så duktig med sovandet.

Vill önska syrran och min svåger lycka till med flytten imorgon, hoppas allt går bra. Vi kommer på söndag och tittar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

http://mirakletochjag.blogg.se/2009/january/utmarkelse-1.html#comment

2009-01-17 @ 00:07:16
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Postat av: Syrran!

Ni är så välkomna, men det är ni alltid vet du!

Ska bli så kul att ni kommer förbi på onsdag....nu åker vi till Selma Spa idag och kommer hem imorgon. Älskar dig!

kram och puss

2009-01-18 @ 06:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback