Living food

Jag är så seg. Vet inte om jag har någon bakerie eller virus som lurar i min kropp men något är det iaf.
Neo har hostat sen i onsdags em, tror han blivit smittad av kompisen Hugo som hostat ett tag. Immunförsvaret var nog lite svagt när vi var på "kyrkis" hos Therese i onsdags då han hade "sprut-feber" efter vaccineringen. Han var så klängig och gosig hela dagen. Började med bricanyl igårkväll och än har det inte hjälpt, tyckte inte att det gjode det förra gången heller men han spydde upp slemm då iaf så något hjälper det väl.

Nu ligger han och sover, D är och tränar, hade oxå velat följa med men vill inte ta ut Neo när det är runt -10 och han inte e frisk så jag får gott stanna hemme. Bakar en kladdkaka, ungefär samma som att träna ;)
Tänkte faktiskt köra lite styrka på golvet. Vi har gått till "gymmet" och tillbaka i några dagar nu och tränat lite, killarna har tränat mer än mig, jag e lite för svag för grejjerna som finns där, men bara promenaden har fått igång min otränade kropp och nu är det inte jobbigt längre. Jag ska gå ner mina kilon till sommaren, iaf innan året är slut. Står nu på 77kg och det ska bli iaf 65, helst 60kg.

Till sommaren ska jag och D gå kurs hos Birgitta på
Living-food kursgården. Det ska bli intressant, jag tycker verkligen att dte är bra och gott koncept. Helt otroligt att man inte äter så redan, det kan ju inte finnas något bättre att äta.
Birgitta ska hålla en kurs för mamma/pappa och barn under våren. Det ska bli kul, hoppas att fler mammor/pappor känner så. Ska prata lite mer med henne om upplägget och sen ska jag lobba för det, jag är helt såld på denna idé. Vem vill itne ge sitt/sina barn det bästa som finns, och att du mår bättre på kuppen och kanske tappar några kilon, eller går upp om man hellre vill det. Öppna era sinnen och lyssna på Birgitta. Hon håller föredrag för Värmskogs kvinnor den 26 januari kl.18, kom dit och provsmaka och lyssna. Ni måste göra det!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska kolla på det. Men jag gör detta också, jag behöver den här kickstarten. Btw väger vi lika mycket å har samma målvikt:)

Jag fick lägenheten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback